Belépés / Log in

Írta: Leidl Andrea
2013. március 09. szombat, 18:44

Írta: Csecserits Melinda, Leidl Andrea

A HCSC első szervezett túrája csodálatosan sikerült.

IMG 6375

Az előrejelzések ellenére az időjárás kedvezett nekünk, még a Nap is kisütött, ennél szebb kiránduló időt rendelni sem tudtunk volna. Az erdőben sárra számítottunk, de a hegyen nem esett annyit az utóbbi időben, vagy az avar felfogta az esőt - sárnak végül nyomát sem találtuk.

A találkozóra mindenki pontosan érkezett, 8 gazdával és 7 kutyával tettük meg utunkat. Habár sok kutya először találkozott egymással, és azonos neműek is akadtak, játékosan, nyugalomban telt a túra, a legkisebb morrantás sem hallatszott. Útközben találkoztunk más kutyákkal is, és konfliktusmentesen haladtunk el egymás mellett. Gyönyörű volt nézni a kutyák önfeledt szaladgálását.

IMG 6359.

Alapvetően a zöld háromszög túristajelzést követtük. Az első pár méteren meredek sziklákat másztunk meg, ez volt az út legnehezebb része. Kivette a túrázók energiájának nagy részét, így a hegymenet kissé nehezen ment, alaposan leizzadtunk. Az idő is melegebb volt végül, mint azt előre sejtettük, szinte mindenki túlöltözött. Mindezért viszont kárpótolt az erdő csendje, a kutyák vidámsága és a gyönyörű hóvirágok.

5079.5066.IMG 6307.5102

Ahogy továbbmentünk, egyszercsak jobb oldalt lélegzetelállító látkép tárult a szemünk elé.

5088

Jókedvűen folytattuk utunkat, időnként megpihentünk, megitattuk a kutyákat. Láttunk egy földmérő háromszögelési pontot, már nem sok ilyen maradt mostanra. Útközben időnként kivágott fákat kellett átmásznunk ill. kikerülnünk. Sok hóvirágot fedeztünk fel, vízmosások mellett, fenyő- és tölgyerdőkben haladtunk.

5090.5113.5080.5081.5144

Mire felértünk a TV-torony közelségébe, a társaság remekül összerázódott, pedig sokan még nem is ismerték egymást. Gyönyörű csoportképeket készítettünk és egy doboz Rafaello kókuszdesszert is előkerült, ami néhány másodperc alatt elfogyott.

5148.5135.IMG 6281.5139

5140.IMG 6292.5127

IMG 6414.IMG 6442.IMG 6448

Egy jóillatú farakásnál leültünk, hogy elkészítsük az egyik legjobb csoportéképet, de kiderült, hogy ez nem volt olyan jó ötlet, mert kutyák is, gazdik is gyantásak lettünk.

IMG 6321

Az út pontosan 3 órát tartott. A nagy hegymászás után jól esett a lefelé séta. A túra végén a gazdák kellemesen elfáradtak - a kutyákon meg sem látszott a megtett táv. A túra végén mindenki megkapta a gondosan előkészített Túra Igazoló Lapot, pontlevonásra senkinél sem került sor. Mindnyájan egy fantasztikus élménnyel gazdagabban térhettünk haza. Otthon ebéd után jólesett a pihenés.

IMG 6375

Szeretettel várunk mindenkit a következő túrára!

Bukovi Marcsi képek >>

Leidl Andi képek >>

Módosítás dátuma: 2013. október 24. csütörtök, 09:33

Copyright © 2018 Hungária Collie Sheltie Corgi Tenyésztők Egyesülete. Minden jog fenntartva. ;
A Joomla! a GNU/GPL licenc alatt kiadott szabad szoftver.
Fordította a Magyar Joomla! Felhasználók Nemzetközi Egyesülete

Oldalaink megtekintéséhez az Internet Explorer 8, Mozilla Firefox 3.5, Opera 10, vagy annál magasabb verziószámú böngészőprogramokat ajánjuk.